lördag 7 november 2009

Aningen trött!

Nu går ögonen i kors på mej, är helt slut! Kom hem för en timme sen typ. Båda barnen somnade i bilen så det va bara att slänga de i sängen =)
Utställningen va toppen, lite lite plats för så mycket folk kankse men det va mycket trevligt.
Jag gjorde en dum grej, jag stod och höll min brors blommor i kanske två minuter, då kommer folk fram till mej och frågar om jag är "en av konstnärerna" -eh, nä tyvärr, jag bara håller blommorna åt min bror. Haha vilken tönt!
Sen handlade vi lite lördagsgodis sen åkte vi hem till mormor o Dan. Theo fick en radiostyrd bil av dem för att han nu varit helt utan nappen i en vecka! Min duktiga pojk!
Så han har kört järnet vill jag lova. Sen åt vi lite mat och pratade en massa, sen åkte vi hem igen!Har en del bilder, men det får jag ta imorrn för jag ooooorkar inte nu ;-)
Godnatt!

1 kommentar:

Fam.Bohman sa...

åå Vad duktig din stora kille är... Hoppas att vi ses på måndag...