onsdag 4 november 2009

party och gnäll


Ja ikväll har vi varit på ännu ett varmt party hos Anna =) Alltid lika trevligt, men Milo va eningen gnällig, ville inte äta ville inte sitta ville inte ligga, nä det va inte mycket som funkade. Väl hemma fick jag i honom lite gröt, sen fick jag gå runt med honom en stun och till slut somnade han. Tror det beror på sprutorna som han fick igår, hoppas det går över till imorrn bara! Mari sa att Majken vart precis likadan när igår och hon tog sprutan i måndags så jag hoppas hoppas =)
Hittade varsin grej till grabbarna, hade lite bslutsångest men det blev nog bra till slut... Köpte en pärontröja till Theo sen finns den i body med fast i andra färger, men färgerna på den lilla va lite fesiga för min smak så det blev helt omatchande grejer ;-) Tror i ärlighetens namn inte att grabbarna bryr sig ;-) De är ju fina i vad som så det spelar inte så stor roll =) en bit över 500spänn slutade det på iaf, för två grejer! Jag måste nog sluta gå på partyn :-P
Nu är det läggdags, vågar inte lita på att Milo sover gott hela natten! Sov gott min vän!

Inga kommentarer: