måndag 2 november 2009

Midnatt för en gammal mamma ;-)

Hehe, ja ibland kännse det som att klockan är mitt inatt innan den ens blivit tio ;-) Kommer somna såå gott ikväll! Hoppas bara att min lille vill sova lika bra som jag vill =)
Imorrn kommer Ita hit på lite besök =) Ska bli superkul, inte så ofta man träffas.

Hoppas hinna in en sväng på kyrkis med, kan dock inte lova nåt eftersom vi har tid på bvc och dessutom vaccination så vi får se vilket humör lillgrabben är på!

Och jag har fått tag i en hoppgunga! Va ju och fikade med Nettan och Malin innan och snälla Malin började rota bland sina grejer när hon kom hem och ringde mej ikväll och sa att hon hittat en som funkar finfint =) Va roligt det ska bli! Milo behöver verkligen en hoppgunga han är en liten studsboll som jämt ska stå i knät och böja och sträcka, böja och sträcka, ja ni vet vad jag menar ;-)

Nä nu ska jag dra mej mot sängen! Godnatt!

1 kommentar:

Fam.Bohman sa...

Trevligt för lilla Milo... Hjalle tycker om att sträcka ut lite i hoppgungan...