måndag 30 november 2009

En kväll med fina foton? Näeeee ;-)

En hel del bilder tog jag ikväll, men det va inte många som blev bra kan jag säga, någon blundar alltid på nåt kort.. Men men så är det.
Vi har alltså varit och ätit på nöjeshuset ikväll, mycket god mat, kycklingfilé och klyftpotatis med tzatziki. Dyrt blev det med... Vi va helt själva på stället, så barnen fick springa fritt och föra mycket liv, och det gjorde de med...
Här komme riaf en fin bild på "födelsedagsbarnet" och hennes barn...

Som sagt många blundar-kort blev det. Milo va supersnäll hela tiden vilket inte va så likt honom :-P Theo va däremot aningen vildare ;-)

Imorrn blir det kyrkis, Jessica och jag ska väl promenera en stund först mellan dagislämning och kyrkis... Vi har lite att skvallra om ;-) Trots att det blev en hel del idag. Det tar liksom aldrig slut haha!

Nu har jag slagit in veckans adventskalenderpaket till Theo, ska bli roligt att få börja öppna imorrn. Första året vi kör adventskalender nu, vi har fått låna vår gamla som jag och mina syskon hade när vi va små... Som Mor min gjort, så fin är den!

Nu ska jag kika ut på nätet en runda sen är inte sängen alltför långt bort! Puss på dej!

Inga kommentarer: