fredag 20 november 2009

Idag åkte vi till....

....Kosta Outlet! Supermysigt, tyvärr så hade vi inte tillräckligt med tid, men vi kommer åka tillbaka snart igen! Handlade inte så mycket. Däremot fastnade min sko i en jävla spik som stack ut från kanten i rulltrappan, så jag har ett mindre snyggt hål i min ena stövel nu... Jaha, så måste jag köpa nya, attans ;-)
...
Mysigt med alla lampor måste jag säga, man ska ju verkligen åka dit när det är mörkt, det är ju halva grejen! Enligt mina planer skulle vi åka dit imorrn (som jag nämnde förra helgen) men det finna som vanligt inte tillräckligt med tid, men som sagt det blir fler gånger innan jul!
...
Va tvungen att lägga in en bild på gullungarna från kyrkis idag! Alma och Theo, såååå söta!

Nä nu ska jag strax sova lite! Hörs imorrn!

Inga kommentarer: