måndag 2 november 2009

Fika i höstrusket!

Ja idag blev det fika efter dagis och affären. Det va Nettan och Malin som stod för sällskapet idag, mycket trevligt! Jag älskar sitta inne på ett fik, snacka skit och kolla ut på hösten, tycker det är skitmysigt =) Inte för att jag va en så duktig fikare idag, höll mej till kaffe och dinkelpinnar =) Måste ta ett ryck nu, behöver få bort 10kg... Dock svårt när man tränar, jag måste verkligen äta mycket när jag tränar annars orkar jag inte. Jag måste alltid ta det antingen eller, alltså antingen får jag avstå helt från godis eller så vräker jag i mej, finns inget mellanting. Har heller inga problem att avstå, men det är just den gränsen, tar jag en bit så kan jag lika gärna ta 20, min hjärna funkar liksom inte riktigt som den ska i sånna sammanhang ;-)

I eftermiddag blir det sim, dyk från kanten ska min lille plutt utföra idag, lite läskigt tycker mamman, man ska liksom lyfta ner honom i vattnet från kanten och sen snurra honom under vattnet och sen upp, känns som en timme under vattnet, hua.

Theo är så duktig med nappen, två dygn utan den nu! Detta kan jag säga att jag aldrig trott, hoppas att det håller i sig!

Dagis korten hade tydligen kommit idag, det missade jag helt! Jag gick inte in för en gångs skull så jag missade det :-( Får ta det imorrn istället, är ju sååå nyfiken =) Jessica ringde och frågade om jag hämtat mina, hon missade med det haha, förvirrade mammor!

Nä nu blir det njut i några minuter innan plutten vaknar! Pusshej!

Inga kommentarer: