fredag 6 november 2009

Den "lugna" helgen =)

Nu börjar helgen smyga sig på oss, ska bli såå härligt med helg nu. Och Andreas är hemma med oss hela tiden! Ikväll blir det myskväll med massa god mat och mys. (Ska promenare in till affären första allihopa och handla ett par grejer).
Sen imorrn så blir det Karlsrkona, som jag har tjatat om i ett antal inlägg tidigare :-P Men det ska bli så sjukt kul att träffa min bror och hans tjej och givetvis gå och titta på utställningen!


Lite nervöst dock, sist vi va på en av hans utställningar så blev det lite kaos. Om det va någon som inte räknat ut det så va det Theo som stod för kaoset. Det ekar ju fint i sånna stora lokaler och det är skitkul att stå där och skrika och springa vill jag lova. Sen om det skulle bli tråkigt så kan man gå och smälla igen en dörr som står öppen, så att personalen får panik eftersom dörren går i lås och nycklarna ligger inne i rummet som stängts... men det är ju bara om man har tråkigt man kan hitta på sånt :-P
Nä men det ska bli spännande =)

Kyrkis va det idag, mysigt, lagom skara idag med, så det gick jättebra att pyssla, Milo sov ganska mycket så Theo och jag passade på att göra lite julpyssel. Vissa mammor är flitigare än andra eller vad säger du Johanna A?? ;-) Vi kan det här med pyssel, har fyllt upp ett helt rum med våra grejer som står och torkar tror jag ;-) Men roligt är det!

Nu ska jag städa upp lite så man slipper glo på det sen ikväll när man bara ska slappa!

Inga kommentarer: