lördag 14 november 2009

Trallallalalalallla!

Yes! Nu har jag fått en superbra idé om vad Andreas ska få i födelsedagspresent! Jag kanske blir ruinerad, men va fasen ;-) Nä men shiiiit va skönt! En stor klump i magen lossnade nu! Härligt! Bara en månad kvar idag ju =)

Nä vet ni vad nu blir det nog sängen för mej! Imorrn tänkte jag ta ett nytt tag i julklappsorganiseringen. Va skönt det är att slippa tänka på hur man jobbar och när man får va ledig i jul o nyår! Andreas är ledig typ 3 veckor i jul, kommer bli värsta semestern för oss!

Jag har verkligen fått värsta julkänslan idag! Det va så juligt inne i stan, och Kalmars fina gran som står och blinkar är så mysig! Julpyntet börjar verkligen komma fram överallt nu!
Nästa helg hoppas jag på en sväng till Kosta Outlet, där är med supermysigt såhär års!

Nä men sängen va det ju! Godnatt!

2 kommentarer:

Fam.Bohman sa...

Men snön saknas för julkänslan.
God natt

Johanna sa...

Äh, det är ju sånt här väder det brukar va kring jul! Man har liksom vant sig nu!