torsdag 19 november 2009

Så där ja...

Nu har vi haft föräldragruppsträff hemma hos oss. En sak är säker iallafall, nästa gång blir Theo på dagis! Det gick väldigt bra i början sen började han springa typ hinderbana bland bebisarna. Precis innan alla gick så höll jag på att fixa Milos mat (puré i en skål), då blir Theo lite galen och slår till min hand och skålen så vi hade puré överallt! Jag skulle nämligen bara ta stolen han haft och klättrat på, det tyckte han inte om :-P Men men, vi fick undan det med.
Annars va det supertrevligt, verkligen trevliga tjejer!
Vi fikade på baguetter och lite kakor och mina kladdkaksmuffins med grädde och banan! Blev faktiskt goda, kunde vart nån minut till i ugnen för de va ganska kladdiga i mitten, men det gick ändå ;-)

Som tur är ska jag ju träna idag ;-) Vi bestämde nästa träff, i december hos Marie och Amanda. Men då får Theo va på dagis, ska se om jag kan köpa till extra tid den dagen eller hur det nu funkar...

Nu sover har jag iaf fått undan allt och satt igång diskmaskinen och lagt Milo, Theo sitter framför teven och kollar Postis Per, sk anog sätta mej hos honom och vila i ett par minuter =)

Inga kommentarer: