söndag 15 november 2009

En pigg liten rackare!

Theo är inte såå sugen på att sova faktist.. Det är lite Alfons- stuk på honom ikväll, Mammaaaa, måste dricka!, Mammmaaaa, måste det och det och det!
Nyss låg han och sjäng alfabetssången, varför? Jo för att han bara måste göra det nu! Han sov iof hela vägen hem från Eringsboda idag så han har fått sin lilla powernap!

Imorse fick jag sova till kvart över nio! Sååå skönt, det va ett tag sen man fick det. Fast jag blir ju väckt 78 gånger/natt med så det kan va skönt att få ligga kvar en stund. Milo va med tröttis idag så det va han och jag som låg och gosade så länge =)

Jag va faktiskt duktig med och gick igenom frysen, slängde, rensade och sorterade så nu vet jag vad som finns och vad som behövs! Välbehövligt faktiskt!

Så nu ska jag ta och skriva veckomatsedeln! Och Theo skriker att han måste bajsa... det va väl bara det kvar nu.... phuuuu

Inga kommentarer: