onsdag 25 november 2009

Phew!

NU sover grabbsen! Vi har varit på party, varmt som vanligt hemma hos Anna. Två barn med mej med så blev det ju inte svalare direkt... Men Sebastian va där med så Theo lekte med honom eller Alma hela tiden. Milo va lite grinig, men det va inte så farligt.

Nu sitter jag och äter jordnötskaka och dricker te... Jornötskaka verkade vara kursens fika idag ;-) Det va ett gäng över som låg i en konditoriförpackning i kylen. Andreas va väl hemma och vände innan han drog vidare till bowlinghallen...

Det blev ingenting halndlat på partyt idag för min del, tror det är första gången faktiskt... Men jag känner inte att jag kommer använda nåt av det och ja, man är ju inte stormrik som föräldraledig. Och för er som missat det är julen runt hörnet.. Tror inte det är nån i min familj som önskar sig nåt i tupperware´s sortiment ;-) Men det va trevligt att komma iväg och fika lite och prata lite skit...

Jag har tyckt Milo verkat lite hängig tidigare idag, men ikväll har han varit väldigt pigg, om än lite gnällig, men vilken unge är inte det vid den vanliga läggdagstiden...

Undrar om det blir en natt till på soffan eller om Millepille sover bättre inatt? Jag överlever soffan en natt till men för Milos skull så hoppas jag att vi får stanna i sovrummet, kan ju inte va såå skönt i soffan, även om han är en liten mammagris min lille!

Stickningen får ligga på hyllan ikväll tror jag, blir nog teve och dator en stund tills Andreas kommer hem! Godkväll på er!

Inga kommentarer: