fredag 13 november 2009

Kyligt ute nu...

Theo och jag plaskade på som riktiga fiskar i simhallen idag, kanske lite för länge för han blev en aning gnällig när vi skulle hoppa in i bilen. Men annars va han kanonduktig =)
När vi kom hem sen så va det matdags och idag va vi lata så det blev hämtmat. Men eftersom jag varit så nuttig hela veckan så skulle jag ha en kycklingsallad, men Abdreas beställde fel så det blev en kycklingtallrik istället, visserligen skitgott men inte så nyttigt. Men men, nu är det helg =)

Sen promenerade vi till affären och handlade lite, sen hem igen. Theo sov största delen av vägen och va supertrött och frusen när vi kom hem. Och vi som hade bestämt att vi skulle klippa honom ikväll och sen efter Milo somnat så skulle vi äta chips o gosa i soffan. Men stackaren ville borsta tänderna och gå och lägga sig, en timme tidigare än vanligt...

Fast när vi borstat tänderna så blev han kanonpigg och ville bli klippt! (som han absolut inte gillar annars). Så nu sitter en nyklippt fin kille i köket och äter kvällsmat och pratar om chips och mys. Han va superduktig under klippningen med, jag läste en bok för honom och det gick kanonbra!
Jag matar Milo därför sitter jag inte hos dem nu, så ni inte tror att jag sitter och latar mej såhär på fredagkvällen ;-)
Han slocknade direkt efter maten, men han höll sig vaken hela vägen till och från affären så det va inte så konstigt. Och nu håller ni alla era tummar att de sover till 8 imorrn utan avbrott :-P

Imorrn blir det gymmet vid 9, sen städa städa städa =)

Inga kommentarer: