lördag 21 november 2009

Myyys <3

Idag är jag och sönerna hemma och gosar. Andreas är på match, även om han inte kan va med så måste han ju va med och se så de sköter sig =)
Gymmet blev det imorse, skönt, men tungt. Fick så ont i magen på slutet så jag fick sluta ett par minuter tidigare än vanligt. Men det släppte iallafall när jag hoppat av cykeln!
Sen när jag kom hem åt vi god frukost. Nu har Theo och jag snart slukat allt lördagsgodis medan Millisen sover =) Underbara barn har jag vill jag lova!

Imorrn blir det barnkalas, hos Liam som fyllde 3 år i veckan. Trevligt =) Sen efter det ska vi till Andreas mamma och Kent och äta middag. Inte fel alls faktiskt! Skönt att slippa laga mat.

Men ikväll ska vi ha god middag här hemma, tänkte laga lite fläskfilé och hemmagjorda klyftpotatis och rotfrukter i ugn, och en god sallad till det. Åhh va hungrig jag blev nu!

Theo är överlycklig över att de har börjat sända "Hotell Kantarell" igen. Vi spelade in ett avsnitt igår och har väl kollat typ 117 gånger på det idag ;-)

Ska visa vad vi gjorde iordning i sovrummet förra helgen, har inte riktigt tagit en "efterbild" än, men enda tiden jag har händerna fria är när Milo sover och ja, då sover han ju i sovrummet då kan jag ju inte klampa in och fota ;-) Nä jag ska ta ett ryck sen!

Nu ska vi tända upp lite och städa undan så vi slipper se all skit ikväll ;-)

Inga kommentarer: