onsdag 4 november 2009

En dag med pyssel =)


Två bord fyllda med julpyssel står framme på kyrkis nu. Alla mammor sitter och vrålpysslar ;-) Mysigt speciellt när snön faller utanför fönstrena!
Babykyrkis va det idag, vi har börjat prata lite om att dra ihop föräldragruppen men vi kommer aldrig riktigt fram till nåt ;-)
Ikväll blir det me&I party hemma hos Anna, ska bli skoj, jag raggade upp ett par extra på babykyrkis idag med som ville hänga på =) Trevligt! Oftast är det samma gäng på de där partyna så det är alltid kul med lite nya. Jag har inte varit på me&I på ett år tror jag, va bjuden på typ två st tidigt i våras men då jobbade jag och sen har det inte varit så mycket mer... Innan va det minst en gång i månaden =) Fast det är ju ganska bra för plånboken ;-)
Nä nu ska jag sätta mej ner med busungarna och spela lite memory och leka lite. Theo är en hejare på memory om jag ska va ärlig, detta minnet! Har liite problem med vems tur det är ibland om man är fler än två, men men det är väl en vanesak!
Pusshej!

1 kommentar:

Fam.Bohman sa...

Låter som att man missade nått på kyrkis i dag... Kände att de var bäst att stanna hemma. Nora hade 39.5 i går em, vill ju inte ta de till kyrkis. Även att Hjalle inte har feber.