torsdag 12 november 2009

Bättre o bättre dag för dag...


Idag fick jag bildbevis på att Milo va glad när jag va på gymmet! De skulle ut och gå, men lille Millepille är inte en så nöjd bebis när han ligger i vagnen, ni ser ju på bilden hur man får göra för att han ska va glad, man får liksom bulla upp honom så han sitter.
I hans "enmannavagn" så har vi nu tagit bort liggdelen för att han ska va nöjd, och då går det kanon :-) Vad gör man inte.. Men i dubbelvagnen är det värre för då måste han sitta framåtvänd och det vill jag inte så där får vi köra såhär ett tag till =)
Oj vilket intressant inlägg hörrni!
Anna och jag va på gymmet med, härligt, men det va alldeles för mycket folk inne på simmet så det va lite knökigt att simma men det gick iaf...
Nä nu ska jag kika runt på lite favoriter sen blir det teve! Mammas pojkar och Glee! Hörs!

Inga kommentarer: