tisdag 24 november 2009

Pissetrött och kyrkispysslande!

Hej hopp!
Hemkommen från kyrkis och dagis nu. Milo sover, vilket är fullt förståeligt eftersom han inte sov många inuter i sträck inatt! Vet inte vad det är med honom. Hade mina aningar när jag vid 8 i morse redan hade bytt 3 stycken bajsblöjor, att det kanske kunde va en tand, men jag hittar ingen tand... Usch hade varit skönt att få en förklaring så man vet att det kommer vända tillbaka igen! Men men, den som lever får se =) Han äter iallafall ganska bra nu och det är ju alltid nåt !

Det va inte bara jag som va trött på kyrkis idag, det verkade va en sån dag. Alla mammorna va lite halvsega, skönt att alla inte alltid är superhurtiga!!
Jag va ändå så pigg så jag satt och pysslade typ hela tiden idag. Håller på med en superfiffig grej, blir nog klar imorrn eller fredag så jag kan visa då =) Intressant intressant =)

Annars är det ganska så lugnt idag. Andreas har sin utbildning igen denna veckan. Fast denna veckan är de i Broakulla på Andreas jobb, de är en vecka hos varje kursdeltagare så denna veckan bor han hemma =) Fast det blir ju lite sena kvällar men huvudsaken är att han sover hemma! Ikväll slutar han vid typ halv sju, men sen skulle de nog ut och äta.. Och imorrn skulle de ut och äta och bowla så då blir det ännu senare... Men men, sen är det inte förrän i januari iaf...

Har skickat iväg ett mess till Nettan för o se vad de hittar på i eftermiddag. Vi har pratat om att ses en eftermiddag dennaveckan, men det verkar va ganska fullbokat senare i veckan... Vi får se om de vill ungås med oss =)

Nä nu skriver jag bara en massa dynga! Hej!

Inga kommentarer: