onsdag 11 november 2009

Börjar tappa stinget...

Har varit igång med julklappsidéer och sånt hela eftermiddagen, har verkligen tänkt ut typ allt vad jag ska köpa, nåt hål finns det väl. Attans människor som ska fylla år mitt i smeten med... VARJE ÅR! haha. Nu börjar jag dock tröttna på detta, får fortsätta till helgen eller så!

Andreas fyller ju 25 nu med och ja jag har verkligen ingen aning om vad jag ska köpa. Jag får alltid så bra grejer av honom men nu står det helt still kan jag lova! Och så fyller mamma också år i samma veva. Men hon önskar sig bara "snälla barn" det gör hon varje år, men detta året la jag till " och snälla barnbarn" , kände att det behövdes :-P Nä men jag har koll på vad hon ska få då iaf!

Nu sover båda ungarna, Andreas tränar och jag sitter med mitt te och min frukt, sjukt duktig är jag! Har jag nämnt att jag har en öppnad chokladkaka liggande i skåpet, och den har legat där öppnad sen i söndags men jag har inte rört den! Tji fick min lilla djävul som sitter på ena axeln, ängeln på andra axeln talar just nu lite högre ;-)

Har hört en del som fått hög feber och så nu efter sprutan och jag säger det igen är sååå tacksam att Theo slapp det! Men vad olika det är på olika ställen, min bror som bor i Malmö ska vaccinera sig på lördag, här får ju inte vi vanliga människor göra det förrän om typ en månad eller så... Men han behöver det, värre hypokondriker får man leta efter ;-) Usch kräks snart av allt tjat om svininfluensan! Ändå maler jag på!!

Nä nu ska jag ta mitt te och beställa ett par grejer till sen får det va bra för idag! Pusshej!

Inga kommentarer: