söndag 22 november 2009

Söndag: Lugnet före stormen...

Ja nu sitter vi och slappar i soffan i väntan på att Milo ska vakna så jag kan gå in och hämta fram vår kläder som vi ska ha när vi ska på kalas, Theo och jag. Theo ska ha sin nya me and i tröja tänkte jag. Bild kommer senare =)

Sen bär det ju ut till Buggehult på middag hos Andreas mamma.
Är så sjukt trött idag lilleman vaknade 6.40 och skulle äta, sen brukar han somna om efter maten, men idag vaknade ju Theo med när vi va uppe och sprang så då va det bara upp och sätta igång teven och bädda ner Theo i soffan. Men sen va Milo skitpigg så det blev inte mer sova ändå... Jag vet tjugo i sju är väl inte ööööverdrivet tidigt för en tvåbarnsfamilj men det brukar gå att lura till sig lite extra sömn på helgerna. Och är man inställd på att få sova lite till då blir man extra trött!

Men jag har iaf fått sova en halvtimme i soffan nerbäddad med Theos täcke och kudde nu, och det va skönt. Men jag blir alltid så sjukt sugen på choklad när jag har sovit på soffan.. haha! Hej hopp!

Inga kommentarer: