torsdag 12 november 2009

Det funkar ju inte alltid riktigt...

Nä jag skrev ett långt inlägg imorse med videoklipp och så men allt hängde sig och sen blev det bara skit... Men jag gör ett nytt försök... utan videoklipp det får jag ta senare.

Dagen har varit lugn och skön, Theo har varit en runda på dagis, Milo och jag har handlat ett par saker till middagen som jag glömde i måndags.

Imorrn ska Theo till tandläkaren, det ska bli spännande. Jag har sagt om han är duktig så kan han och jag åka till simhallen en runda och bada lite =) Mysigt!
Lördag så får vi antagligen besök från Göteborg i form av Andreas kusin, hans tjej och deras lille grabb Sigge, om jag fattat det rätt så ska tjejens syster och hennes pojkvän med också... Är inte så insatt, jag bara springer runt och fixar fika och hänger med liksom :-P Träning blire på lördag morgon med, kanon!

Ikväll blir det ju med träning och sim, det gäller att ha sina kvällar uppbokade ;-)

Nu blir det strax matlagning, kycklingwok med äggnudlar, fint. Ska bara kika runt ett varv en sekund! Pusshej!

Inga kommentarer: