söndag 8 november 2009

Bilder från helgen =)

Utställningen hette "Den långa vägen hem", det va konstnärer som kommer från Karlskrona med omnejd. 8 stycken konstnärer va det, fast en en fattades. Min bror hade lätt den finaste konsten! Många ville köpa hans tavlor men det är en del av hans examensarbete (tror det va så)
...
Mormor och The,o två av Deas största fans ;-) (bland många!)
...

Theo sprang fram och tillbaka till "godisbordet" vad annars ;-)
...
Konstnären framför några av sina verk =) Svårt att se, men de är kanonvackra!
...
Hemma i Eringsboda. Mamma o Milo <3
...

Min stora fiiiina pojk! Här med sin present han fått av mormor och Dan för att han slutat med nappen! Sååå stolt över den! <3
...

Hemdags med en lite trött sötfis <3
Helgen har varit jättehärlig! Idag har haft lite fika här idag med Andreas pappa och Ulrika och Mia, Ella och Anton. Det va faktiskt min idé och det va trevligt. Sen när de åkte så tog vi vagnen och gick en runda, va iväg två timmar, gick runt och kollade på hus och pratade en massa om allt :-p

Nu ikväll så knockade Theo mej när vi busade. Rätt på näsan, så min näsa klickar på nåt konstigt vis nu, får se om den fixat sig efter natten eller om jag får lägga mej under kniven imorrn, haha nä ¨å, jag hoppas inte det är så farligt!
Nu ska jag glo på slutet av ensam mamma! Godkväll!

Inga kommentarer: