lördag 14 november 2009

Lördagen som försvann!

Denna lördagen kom och har snart gått med känns det som. Ungarna har precis somnat, nån timme senare än vanligt. Men vi har haft besök nu ikväll:
Robert, Linda och lilla Sigge!
Robert är Andreas kusin från Gbg och Sigge är ju då barnens syssling =)
Jättetrevligt, liite stelt i början de hade med sig hennes syster och hennes kille så det blev lite mycket i början. Jag har ju inte träffat nån av dessa innan, och Andreas hade ju bara träffat sin kusin innan då ;-)
Men sen släppte det. Sigge staplade runt, han har gått i två veckor, han är född i februari så det är ju ganska så tidigt. Lite fika blev det, innan de skulle vidare till nästa. De bodde i Lessebo nu hos Robbans pappas släkt då om jag fattat det rätt...
Dagen blev inte riktigt som planerat. De hade lite strul med sin bil och det så de blev lite sena, men sen ringde vi och sa att de kunde komma efter de varit i Karlskrona istället så kunde vi hinna in en sväng till Kalmar och Ikea. Och det gick ju bra så vi har fått ihop lite grejer som vi kan pula med imorrn =) Roligt roligt.
Tog även en sväng till Hansa City, Kalmars nya shoppingcenter (nope hade inte varit där innan). Men jag kan säga att jag blev positivt överraskad är det nåt jag saknar i Kalmar innan så är det skobutiker. Och det kan man ju säga finns nu :-P 3 nästan på raken =) Nä men ärligt mycket bra butiker så dit blir det fler gånger. Måste ladda plånboken och lämna bort barnen till nån lämplig barnvakt. Idag va det mest en snabbkoll =)
Nu blir det kinapuffar och lite mys! Godkväll på er!

Inga kommentarer: