onsdag 4 november 2009

Nya tag!


Har börjat lite smått med kombinerad kur nu, känner som sagt att några kilon ska bort. Har ingen ork att köra ren kur just nu, måste äta riktig middag för att... tja överleva ;-) Började i måndags och det märks en hel del på vågen redan, skönt med tanke på att jag stått still och till och med gått upp nu de senaste veckorna! Just nu är det lite deprimerande, mina kläder som va ganska nyinköpa när jag blev gravid med Milo får jag inte på mej och kläderna innan förra vårens viktnedgång är aningens för stora... Står seriöst en bra stund framför spegeln och provar en massa olika kläder varje dag, hehe, så nu ska jag ta ett riktigt ryck!

Jag tänker som så att om man tar det lite lugnt och går ner lite i taget så är det lättare att hålla vikten sen, rasar man så är ju risken större att man går upp lätt igen sen... Nåja vi får se hur det går, i helgen ska jag mysa och njuta med min familj som för en gångs skull inte har så mycket planerat =) Helt underbart! Och enligt min planering så ska jag smälla i mej marabous nya winter chokladkaka, ser lite spännande ut =)

En sak har vi planerad i helgen, och det är att vi ska på utställning i Karlskronas konsthall, min fina storebror ställer ut där då. Ska bli mycket roligt!

Nä nu ska jag mysa med Theo innan Millis vaknar igen! PUSSHEJ!

Inga kommentarer: