fredag 27 november 2009

Av en ren slump...

så "råkade" jag vaccinera mej idag =)
På vårdcentralen här börjar de inte vaccinera förrän nästa vecka, men en privat mottagning här började idag. Hade ingen aning om det. I lugn och ro så parkerade vi utanför kyrkis och skulle gå in när vi sprang på Emma och Wilma som gåt babykyrkis med oss. Hon sa att hon hört att man kan vaccinera sig så hon skulle in och kolla, så vi hängde med. Mycket riktigt, det va där det hände ;-) Kanske va 10 pers före oss i kön så det tog inte så lång tid. Men shit va skönt att ha det gjort, kändes ganska viktigt eftersom Milo inte kan ta nåt än så är jag skyddad så minskar ju risken att bli smittad av influensan för honom. Jag har lite ont i armen, som träningsvärk.. kanske kommer mer biverkningar sen, men det får jag leva med =)

Vi hann med kyrkis med, kom lagom till de sjungt färdigt och det va dags för fika =) Perfekt. Inte så roligt där idag så det gjorde inget att det blev lite kortare ;-)
Det va lite kul att jag just idag lämnade Theo på dagis, han brukar va med på kyrkis på fredagar. Men jag hade aldrig kunnat vaccinera mej om han vart med idag... ödet !? hehe

Ikväll blir det gos och buse med grabbarna och imorrn kommer moster Emma =)

Inga kommentarer: