tisdag 3 november 2009

Hallå hallå!

Det va denna dagen med...
I morse fikade Jessica o jag en stund innan det va bvc och dags för vaccinering, usch han va inte så glad just då min son.. Nu har han lite feber så nu blev det alvedon och sängen för min minsting!

Ita har varit här idag, alltid lika trevligt. Det är SÅ roligt med folk som tar sig tid att komma hit till oss djupt in i de småländska skogarna!
Ita somnar nog gott ikväll, hon och Theo körde hårt ett tag!

För er som inte känner Ita så är hon en barndomsvän från Eringsboda, våra familjer har alltid umgåtts och umgås än idag(låter som att vi är 70+ hehe) . Ita och jag har hittat på mycket skit kan jag säga, men det är inget man skriver på en blogg ;-) haha. Nä men ärligt, vi gjorde verkligen det bästa av situationen när vi som tonåringar satt fast i Eringsboda, och vi hade sällan tråkigt kan jag lova! Mycket minnen!

Nu är det dags att slappa har varit iväg på gym o sim i 2 timmar nu, superskönt men det bar emot att gå dit efter nästan en veckas paus! Så ikväll ska jag njuta i soffan! Pusshej!!

1 kommentar:

Ulrika sa...

Tack för en härlig dag! Och ja, jag kommer nog somna rätt gott nu ikväll :)

Mycket skit har vi hittat på i våra dar men alltid haft lika roligt för det :)
Kram tiller alla