söndag 29 november 2009

Nu är det första advent även hos oss =)

Nu har ljusstakarna äntligen kommit upp, efter mycket möda och stort besvär ;-) Tjuriga barn iaf kan jag säga! Har inte så mkt att säga om dagen, har bara städat, tvättat, bäddat om, dammsugit torkat golv matat barnen och mej, plockat och plockat och plockat... Jag har varit lite smått utflippad och tjurig idag, skyller på sömnbrist även idag! Men nu varvar jag ner, med glögg =)
Här kommer lite bilder från mitt pyssel :

En adventskalender med lotter =) Vardagar är det tianlotter helger är det triss, julafton är det tian, triss och skrapbingo och den 14:e är det skrapbingo. Lite spänning till föräldrarna med =)
...
Lite närbild... (märks det att jag är stolt eller ?!)
...

Julafton!

Nu ska jag slappa i soffan för är det nån som är värd det så är det jag!! Ha en trevlig första avdent mina vänner!



4 kommentarer:

Fam.Bohman sa...

Jädrigt smart.... Nästan så att jag vill gör lika...

Johanna sa...

Ja jag fick lite inspiration av Camilla som brukar va på kyrkis, hon gör nåt liknande med lotter fast utan själva kalendern =)
Jag är helnöjd, nu är det bara att hoppas att man vinner =D

Unknown sa...

Åhh så fint.. Och rik kan man bli på köpet också!

Sofie Z sa...

Gillade jag stark.. Melwin å jag har nu pysslat ihop en liknande.. måsste bara ner å köpa lite lotter oxå:) kram Sofie Z