måndag 23 november 2009

Jul jul strålande jul =)

Längtar enormt till julen! Detta året har jag koll, detta året är jag ute i god tid, detta året kommer jag kunna njuta av allt julstök!
De flesta julklapparna är klara! Har ett par stycken kvar.. Mammas födelsedagspresent är klar, Andreas födelsedagspresent är klar. Barnens, Emmas, Dans, Pappas, Andreas familjs (som JAG alltid få fixa ;-)) julklappar är klara. Deas är nästan klar, mamma har jag ingen aning om vad jag ska köpa till, Andreas likaså, skitsvårt när de fyller lite innan jul ju! Sen är det bara pappas fru med. Lite vill man ju springa runt i stan och leta efter... Troligtvis så ska Emma och jag in och julhandla den 12:e =) Finemang!

Bara en sak som gör mej lite stressad, julkorten! Gaaah, har några som är halvbra men jag vill ju ha det perfekta =) Gör ett försök till idag sen får det va bra!
Dagen blir lugn, ska till gymmet ikväll, OCH simma idag, det va ett tag sen jag inte behövde stressa hem efter träning, så det ska bli mysigt!

Nä jag skulle ju vila en stund medan Milo sover så det får jag ta och göra nu! Bye bye!

Inga kommentarer: