tisdag 19 januari 2010

Back on track!

Nu är vardagen tillbaka på riktigt. Idag har vi varit på kyrkis Milo och jag, inte så mkt folk, endast 6 mammor och ett gäng ungar ;-) Det va 4st -09:or där, många blivande klasskompisar =) Roligt att de får träffas lite innan dagis och skola sen, många trevliga familjer som har barn i den årskullen måste jag säga. Minsta (o yngsta) "klasskompisen" som va där är bara 6 veckor gammal och sååå liten =)

Nu blir det slappa tills det är träningsdags. Theo va som vanligt slut när jag hämtade honom på dagis så han slängde av sig kläderna och la sig i soffan. Milo va ännu tröttare, inte van vid så mkt aktiviteter på förmiddagarna ;-)

Att det skulle va dålig stämning bland småbarnsmammorna i Emmaboda tycker jag inte alls stämmer, tycker det är ett kanongäng som "hänger" på kyrkis och liknande grejer nu! =) Mer sammanhållning nu än när jag va hemma med Theo tycker jag...
Jag börjar dock få jobbångest, det är flera månader tills jag börjar jobba men jag tycker tiden går alldeles för fort!

Inga kommentarer: