fredag 22 januari 2010

Friday!

En tröttis Milo på kyrkis som för en gångs skull inte klängde på mamma hela tiden! Han for runt en hel del idag =)
....
Theo i en av sina lugnare perioder idag ;-)
....
Fredag igen! Vi har varit en sväng på kyrkis, undrar om Theo är lika energisk på dagis eller om det bara är när jag är med... Vi va först där, och va själva i typ en kvart innan folket började trilla in, efter hav tio kom alla, trodde vi skulle få va själva idag =) Men det blev ett stort gäng till slut! Mycket liv ;-) De mindre barnen och deras föräldrar har börjat våga sig in i denna gruppen med =) Kul!
Snart är det dags för matlagning, idag står det köttfärssås o spaghetti på menyn... Denna månaden har jag verkligen tömt frysen, annars brukar vi bara fylla på och fylla på och inte riktigt ta slut på det som finns... Men denna månaden har jag ansträngt mej lite ;-) Så det blir en dyr månadshandling på måndag :-P
I eftermiddag ska vi bort till Petra och Jesper och träffa alla i föräldragruppen, ska bli skoj! Sen ikväll sticker Andreas på match och jag får äran att ta läggningarna själv =) Men det ska nog gå bra! Har gjort det nån gång förr ;-) Fast ikväll ska Theo och jag ha myskväll och han ska få chips och mysa-med-bara-mamma-kväll =)
En vecka kvar till den stora kvällen, ska bli sjukt skoj!!

3 kommentarer:

Sofie sa...

Japp ska bli riktigt skoj! Du va sugen på att träffas en stund innan va?! Har du pratat med några fler om de? Mvh Fie

Johanna sa...

Vi har pratat lite om det, verkar inte va så många som är sugna, men vi sa att vi skulle prata mer nästa vecka... Jag kan nog tänka mej och träffas o ta en cider eller två innan... kram

Sofie sa...

oki, jo jag vill oxå göra de.. Känns trist att ta den första hemma själv:) Sara San Pedro va nog oxå sugen på att träffas innan tror ja. Men vi få höras av nästa vecka å bestämma mer... kram