torsdag 28 januari 2010

Pojkisarna och jag

Theo min stora prins!
...
Milo, mitt minsta lilla charmtroll!
...

Vi har en mysdag idag.. Känner väl att det är läge att hålla sig inne, så skönt att slippa dra upp alla och packa in i bilen och åka till dagis och sånt. Och Andreas fick ta volvon så det känns ju lite bättre också, peggy är lite låg så det går typ inte köra när det är så mkt snö...

Efter frukost gick vi ut och skottade lite snö, nä nu ljög jag, vi skottade mycket snö! Milo va duktig och satt i vagnen hela tiden och Theo hjälpte till att skotta med sina sandleksaker som han hittade i garaget :-P

Ikväll blir det träning igen, tar nog och går ner faktiskt, liite onödigt att ta bilen kanske.. Sen till det stora problemet, mitt hår!! Jag har inte köpt nån färg och jag vill ju inte färga det i sista sekund imorrn! Åhh, alltid ute i god tid... Jag vill ju inte färga det när jag är helt nyduschad efter träningen ikväll heller... Åhhh världsproblem!!!

Syrran kommer hir imorrn eftermiddag så ska vi göra iordning oss och lite så sen möter vi upp Jessica och Malin och kanske ett par till och sen blir det minsann fest =) Det ska bli så sjukt skoj!!!

Nu blir det att försöka stjäla lite gos från Theo som sitter och spelar Mario wii, som han alltid vill göra när Milo sover =) Pusshej



Inga kommentarer: