tisdag 26 januari 2010

Seg idag..

Milos sömn har blivit lite sne idag, han sov bara på vägen hem från Rävemåla och han brukar sova i typ en och en halv timme... Så nu va han ju jättetrött igen så nu sover han lite till...
Theo och jag sitter i soffan och orkar inte göra så mkt... sitter och glor lite på datorn, men det blir jag ju inte klokare av... :-P

Skulle behöva ta tag i lite saker, men jag vet inte vart jag ska börja... så jag skjuter på det lite till... Det är iallafall dags att ta och börja med maten till resten av familjen, sen sticker jag till gymmet... Ska bli skönt behöver rensa upp i hjärnan lite...

Får väl se om det bli babykyrkis imorrn, har ju Theo hemma hela veckan och han får ju inte följa med på det...

Vi hade iaf en trevlig stund hos Malin o Eila idag... Det va längesen vi fikade eller pratade riktigt överhuvud taget... Blir väl så när man inte jobbar...

Nähäää, nu ska jag resa på mej och göra nån nytta! Pusshej!

Inga kommentarer: