onsdag 27 januari 2010

Snöigt värre idag!

Vi kom ju som sagt inte iväg till babykyrkis eftersom Theo är hemma så vi drog till Jessica, Sebastian och Alexander imorse vid tiotiden... Vi kom hem för en stund sen så det blev en heldag med lek och stoj. Milo hade sina utbrott men jag hittade nog anledningen, ännu en tand, vet inte om det trängt igenom riktigt men antagligen är det den den gör nu så det är klart att stackarn har ont...

Det hade inte börjat snöa när vi körde dit men när vi skulle hem hade det kommit en del!! Jisses höll inte på att komma upp för backen efter stoppet när vi körde, hehe men det gick till slut =)
Jag har mannekängat en lite för Jessica med, har lite beslutsångest över vad jag ska ha på mej på fredag, men jag tror jag vet nu...

Fiskgratängen står i ugnen så jag får väl ta och börja med riset strax...

Måste bort till affären med och inhandla lite hårfärg, ser hemsk ut i hårbotten... Ingen smart idé att göra det i detta väglaget kanske... :-P

Inga kommentarer: