onsdag 13 januari 2010

Trollmor


jag ser ut som och känner mej som en riktig trollmor idag. Båda killarna kom in till min säng inatt och även om inte Andreas är hemma så knör vi ihop oss på min sida av gammal vana, det blev rättså trångt! Tänkte ju att jag skulle gå och lägga mej typ vi nio igår för jag va så trött, men jag pysslade med annat då och så ringde telefonen vid halv tio. Jessica va pratsugen så vi pratade i över en och en halv timme, så klockan va över elva när jag började göra mej redo för sängen, somnade inte före tolv iallafall... Men nu ska jag strax ta och bädda ner mej i soffan och vila en stund.

Jessica jag och Anna har ju dragit igång en liten grej här, vi ska ha en tjejkväll med bowling, mat och massa festande ;-) Den 29:e... Det har dock dragit iväg lite så vi är mååånga! Kommer bli skitskoj! Jessica och jag ska till bowlinghallen idag och boka och beställa mat, så efter vi gjort det kommer det kännas lite lugnare.

Nä vila vila vila nu! Hörs sen!

Inga kommentarer: