lördag 2 januari 2010

Släktkalas 2 januari 2010

Nu är vi hemma igen efter en trevlig kväll med släkten. Mycket god mat, men det va ju ingen chock! Vi är hyffsat trötta nu kan jag tillägga! Theo gick på övertid och va på superbra humör hela kvällen. Han busade med Robin och Kevin tills de va helt slut vill jag lova! Ingen har energi som min son! Milo charmade alla men han är ju en liten mammagris så han kunde inte gå till vem som helst ;-) Jätteduktig, men han hade svårt att sitta still i barnstolen de har, han lyckas ställa sig halvt upp i den så man får hålla i honom lite hela tiden... Det är våra grabbar det, fulla med energi!
Tyvärr så är det lite dålig fokus på vissa bilder, my bad! En del av tjocka släkten! fr. v. Morbror Mats, kusin David, Mats fru Agneta, Morbror Ola, sen en liten skymt av kusin Erika och "kusin" Noon, och ryggarna på Liv och kusin Henke (Liv är hans tjej)
...
Theo lyckades hitta en hockeyspel som Dan snällt fick ta ner så här är det en jämna match mellan far och son!
...
Milo med min morbror Ola, busar för fullt med min yngsta kusin Robin.
...
Kevin i en match mot syster Emma och Theo sköter nog en spak med ;-)
...
Suddig bild på Robin och Theo, Theo stortrivdes med Robin vill jag lova!
...
Emma som vi känner henne, med vinet i näven haha!
...
Smilfinken Milo!
...

Nä nu är vi som sagt ganska så trötta, ska se om jag lyckas dra med mej Andreas frannars går jag nog o lägger mej själv strax! Pusshej!

1 kommentar:

Jeanette sa...

fina bilder och ni såg ut att ha trevligt!!! :)
Vad har han gjort med sitt knä??