lördag 16 januari 2010

Dålig uppdatering här!

Sorry, har gått som en zombie lite för länge nu! Igår kom Ita upp och det va som väntat full fart. Men Milo va inte pigg han har feber fram och tillbaka hela tiden efter sprutan! Så han ville inte sova själv i sängen så han somnade i min famn och vi la oss i soffan och jag slocknade ju givetvis också ;-) Då drog Theo och Ita på sig ytterkläderna och försvann ut i snön! Tack Ita för sömnen!
Jag va superpigg sen när jag vaknade, så skönt, det behövde både Milo och jag!

Sen så fort Andreas kom hem drog jag ner till gymmet! Som jag längtat! Och det va ett av de bästa passen på länge! Tänkte om jag gick igår så kan jag sticka ner ett varv imorrn med om tid finns =)

Nu är Andreas och Theo ute och ska åka pulka och grilla med Andreas familj, vi skulle fira Mia idag. Men Milo har ff feber så han och jag blir inne. Kanske att vi kommer dit en runda när de ska hem till Mia och fika, om han är piggare då givetvis. Känns inte okej att åka dit och sätta honom i vagnen och så får han sitta där och glo och frysa...

Nä nu ska jag göra nån nytta! Återkommer! Pusshej

Inga kommentarer: