torsdag 21 januari 2010

Duktig idag =)


Sitter o intar kvällsmaten, huset är lugnt, barnen sover (hoppas jag) o Andreas är o simmar... Jag har det bra =)
Anna och jag gjorde vårt på gymmet innan, vi äger verkligen på trappmaskinerna, får alltid nåt skrattanfall men vi klarar hålla oss kvar på maskinerna iallafall!
Vi har alltid en massa att prata om, och det är så skönt att inte bli avbruten av en massa ungar hela tiden ;-) På lördag ska nog jag och grabbarna åka hem till dem på fika, karlarna flyr fältet så vi får hålla varandra lite sällskap!
Seriöst vad glor jag på? Biggest looser, ett gäng karlar som står o bölar, hmm...
Imorrn blir det kyrkis med båda busarna, Alexander har fått feber så de kommer inte så vi får väl försöka klara oss ändå... =(
Sen blir det föräldragruppsträff hos Petra o Jesper, ska bli skoj!
Nu ska jag sätta i mej grapen så jag får nog stänga datorn då ;-) Inte så poppis när jag äter grape!
Ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

Fam.Bohman sa...

Tack för tips ang avocado... nu ska jag köpa hem ett lass... Måste ju ändra lite på maten och godis oxå...