söndag 10 januari 2010

Slut i kroppen...

Nu har jag varit ute och promenerat med stavarna, tänkte gå lite lite längre så jag tog en annan väg på slutet, men hmm, det visade sig att den va kortare, 4700steg tror jag att det landande på och lite mindre än 40 minuter idag, men jag gottgjorde det med att avsluta med lite pilates på bollen när jag kom hem!

Imorrn är det vägning, vet inte riktigt hur det känns, tror inte jag gått ner sådär mkt, har ju ätit ganska rätt mycket fast nyttigt, lite fusk kanske men mestadels nyttigt... Ja vi får se helt enkelt, givetvis vill man att vågen är på mitt lag så man håller takten uppe!

Imorrn blir det dagis, ställa klockann...hua... Sen kommer mamma upp vid elva tiden och ska föjla med och hämta Theo på dagis. Vi har inte sagt nåt till Theo än så det kommer bli en stor överraskning när mormor är med och hämtar imorrn. Mamma har inte varit på hans dagis innan, så det blir lite kul.

Nä nu ska jag umgås med min sambo för imorrn åker han och är borta läääänge...

Godnatt mina vänner och sumpråttor!

Inga kommentarer: