tisdag 12 januari 2010

Rörigt!

Ja min dag började inte som jag tänkt... Milo sov för det första inget vidare inatt. Men men sånt händer. Sen tog vi bilen till dagis, parkerade där, packade ur barn och vagn. Tänkte att jag skulle gå en runda innan vi skulle träffa Nettan på fiket. Men när jag kom upp till dagis märkte jag att plånboken inte va med... Suck! Så jag fick packa in Milo och vagnen i bilen igen och köra hem, väl hemma irrade jag runt och letade efter plånboken.. Jag tappar ALDRIG bort min plånbok (peppar peppar), hittade inte den nånstans. Sen efter en stund kom jag på att jag stoppade i den i träningsväskan igår och hade den till simhallen för att betala simskolan... Hmm. Och då hade ju givetvis Milo somnat eftersom han som sagt inte sovit på natten... Så jag slängde iväg ett mess till Nettan och frågade om hon kunde komma hem hit på kaffe istället, så slapp jag slita upp Milo och röra till hans sömn ännu mer...
Så vi hade till slut en trevlig fika hemma hos oss istället! Slutet gott, allting gott ;-)

När jag sen hämtade Theo på dagis så blev det ännu mer kaos. Han blev jätteledsen när han såg mej. Ingen fattade vad det va för han blir aldrig ledsen bara sådär annars... Han sa att han saknat mej så mycket och att han ville att pappa skulle komma hem nu... Han saknar sin pappa så mycket, gullungen. Han ville hem och gosa ner sig i soffan och mysa med mej och Milo =)
Så nu har vi ätit, Milo sover, och Theo ligger nerbäddad i soffan med täcke och kudde, han får nog somna en stund så han piggnar till lite sen... Vi kollar på pippi på de sju haven =)

Ja det va dagen så här långt! Promenaden hoppas jag vi kan ta i eftermiddag istället. Pusshej så länge!

Inga kommentarer: