onsdag 6 januari 2010

Se upp i backen!

Hej och hå! Fullt ös idag med! Vi har haft en supermysig dag idag. Jag skrev igår på facebook att vi skulle ut och åka pulka idag och snabbt svarada min kära svägerska ;) att de också skulle ut och undrade om vi skulle åka tillsammans. Så idag vid middagstid åkte vi till Lindås med pulkorna och åkte och hade jätteskoj! Alla va med och åkte =) Barnens farfar och Ulrika kom också med, tror det va Ulrika som tjatade på Pelle att de skulle åka lite pulka ;-)
Här kommer iaf ett par bilder från dagen!
Full fart! Pelle och Mia förlorar mot Theo och Ella på snowracern =)
(strax efter kortet tas så för Theo en kraftig sväng och de vurpar nåt grymt, men det glömdes snabbt)
...
Milo världens duktigaste bebis =)
Va supersnäll hela tiden och gosade med Ulrika gjorde han en del med!
...
Theo höll hårt i kusinernas snowracer ;-)
...
Andreas och Anton va ute på isen ungefär hela tiden, verkligen bra att ha backen bredvid isen! Så kan man göra lite vad man vill! Kommer osökt att tänka på "gölabacken", å vilka minnen!
...
Mamman o Milo =)
...
Mia o Ella och Ulrika!
...
Mia i full fart!
...
Ella!
Ja ni ser ju att vi har haft en kanondag! Efter åkandet blev vi inbjudna till Mia och barnen på lite fika! Och jag måste bara tillägga att jag åt en avokado trots allt gott fika! Pluspoäng va!?
En sak vi kommer ändra på till nästa gång är att vi tar med oss korv och varm choklad, det va man aningen sugen på vill jag lova!
Nu har jag precis kommit in från min stavgång! Trodde aldrig jag skulle palla det idag, men I did it! Lite fler pluspoäng där va! Typ 40 minuter idag med, 5158steg på räknaren. Ja jag vet inga långrundor men precis lagom på kvällen! Har ju sprungit en del i backarna idag med så jag känner mej lite duktig iaf.
Och till den som tycker att stavgång är muppigt borde prova det, jag hade ärligt träningsvärk i armarna innan idag o.O Det är en mkt bra träning kan jag säga. Speciellt om man har sånna fina rosa med blommor på som jag har. Har man sen en reflexväst som det står "vi syns i Ronneby" på, ja då är man ju fulländad!
Godkväll på er!!

Inga kommentarer: