onsdag 20 januari 2010

Onsdag kväll...


Nu va det kvällen igen... Sitter med lite fotoprojekt som jag fått för mej att fixa ihop... Denna bilden ingår ej ;-) Men det ska tas fler bilder, ingen stress då blir det inga bra bilder!
Kvällen har varit ganska jobbig, vet inte om Milos andra tand håller på att ta sig igenom för han är ett litet monster! Sååå gnällig!
Vi provar 8 månaders vällingen ikväll för att se om han sover bättre, kan knappt bli sämre än natten som gick iaf!
Har själv mått lite konstigt under eftermiddagen, mådde väldigt illa ett tag så jag va säker på att jag skulle få magsjukan... Gick och la mej en stund när Andreas kom hem sen gick det över... Va nog nåt jag ätit... Åt en jäkla röra med massa skit i till lunch, säkert den som spökade!
Har också varit enormt duktig och äntligen lagt ner alla utrensade barnkläder i rätt låda och plockat ner babygym, babysitter o liknande i säckar och två stycken liggdelar tillvagnar har jag paketerat ner fint, så allt står i hallen och väntar att få hoppa upp på vinden! Tvättar bara ett par saker som ska med upp så de får flytta upp imorrn...
Så lite nytta hann jag med innan jag började må dåligt ;-) Så nu är det fint på Milos rum, bara tomma väggar därav mina små fotoprojekt!
Nu ska jag surfa runt och kolla efter ett par saker sen kollar jag på real houswives of NY.
Ha en trevlig kväll mina vänner!

Inga kommentarer: