tisdag 5 januari 2010

Snyggast i stan!

Ja det va jag inte idag på min runda vill jag lova :-P Jag har för första gången gått med stavar och reflexväst! Jag är fullt medveten om att man ser ut som man åkt vilse från vasaloppet och tappat skidorna, men det är väldigt bra träning om man gör på rätt sätt! Det tog ett par steg innan jag fick kläm på det, men sen gick det som på räls =)
Det blev en liten lagom runda på 40 minuter 5040 steg, jag är fortfarande knallröd om kinderna...

Måste också säga att när snön väl är borta och våren kikar fram så kommer jag nog snöra på mej joggingskor och ge mej ut och testa springa lite... Jag hann ju bara testa en gång i höst innan jag skadade mej. Känner att konditionen är bra mycket bättre nu...
Inte så konstigt kanske, vi har ju faktiskt varit inskrivna på gymmet sen i augusti, och varit där 2-3 gånger i veckan sen dess.

Nä nu ska jag ta ett äpple eller nåt för nu är jag lite hungrig =) Pusshej!

Inga kommentarer: