måndag 25 januari 2010

Lite kallt :-S

Milo o jag tänkte passa på att gå en runda medan Theo är på dagis, men när vi lämnat honom så va mina tår som isbitar så Milo fick sova som vanligt i sin säng och jag spelade mario =)
Snart är det dags för hämtning och sen simskola vid två... Efter det far vi till Ronneby direkt...

Seriöst, vad gör man med en unge som bara gnäller hela tiden... Milo måste bäras heela tiden så jag kan inte göra nåt annat än att kånka på honom hela hans vakna tid... Håller ärligt på att bli galen... Och nej, det går inte över...

Han har iaf sovit hyffsat bra inatt, men då va det ju givetvis Theo som skulle vakna, så vid 2.30 hämtade jag in honom och 5.30 hämtade jag in Milo... Men Milo somnade om direkt inne hos oss o det brukar han ju inte göra så det går ju åt rätt håll =)

Försöker få undan all tvätt så det för en gångs skull är tomt i tvättstugan, men man kommer liksom aldrig riktigt dit, det fylls ju på hela tiden av nån konstig anledning...

Nä underhålla Milo lite mer kanske... mammagrisen...

1 kommentar:

Unknown sa...

Robin hade också en sån extrem gnäll period, och vi fick turas om jag och andreas för att inte bli galen själv. Du har kanske inte samma mäjlighet men om det hjälper och säga så: det går över snart :-) Kram