torsdag 7 januari 2010

En kvällsrapport med =)

Ja nu är jag tränad och klar för idag. Har hunnit med att laga mat till mej själv, lägga barnen och handlat en massa...
Imorrn blir det ju fika hemma hos mej, så det fattades lite. Nu kom jag på att jag glömde avokadon! Shit hur ska jag klara mej igenom en fika utan avokado!?

Hittade bland aftonbladets bilagor boken "baka med barn" så den köpte jag med, och det finns myyycket smarrigt i den. Får nog vänta några veckor (läs kilon) innan jag vågar börja testa ;-)

Kan tillägga att Anna och jag gjorde mycket bra ifrån oss på gymmet idag, vi ökade trappmaskinen till 25 minuter, bra jobbat girls!

Nä nu har jag faktiskt inget mer att skriva, väntar på glee =) Bra dag idag hörrni!

1 kommentar:

Fam.Bohman sa...

En bra dag ni haft ser de ut som.
Duktiga!
Tack för att du påminde mig om aftonbladet, hoppas jag hittar den någonstans i mon.
Kram