måndag 18 januari 2010

Zombie!

Jag måste verkligen ta och skaffa barnvakt en dag och sova heeela dagen så jag kommer igen med sömnen, eller det kanske inte riktigt funkar så! Håll tummarna för att Milo sover gott inatt!

Jag skulle ut och gått med ikväll, men nää jag orkade verkligen inte, helt borta i huvudet! Sen tänker jag att jag tränade igår och jag tränar imorrn då kan jag ju vila idag. Tänkte helt ärligt gå och lägga mej snart...

Har suttit och spelat mario på wii, där kan man fastna vill jag lova ;-)

Imorrn börjar kyrkis igen, guttans! Ska bli roligt att träffa alla! Och onsdag är det babykyrkis och det ska bli ännu roligare, det gänget är lite tajtare känns det som =)

Nä nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer!!

Jo jag kan skriva grattis till barnens faster Mia som fyller år idag, 27, såååå gammal ;-)

Godnatt med er!

Inga kommentarer: