lördag 9 januari 2010

Lördagsgodis? nej tack!

Godkväll på er! Lördagkväll och jag är inte ens sugen på godis! Har tillräckligt dåligt samvete för att jag åt en hamburgare efter badet idag! Men jag hann iaf med gymmet även om det kändes som att det inte va meningen att jag skulle dit idag. Andreas skulle tvätta alla våra träningskläder igår, sen på kvällen så kom han på att han inte tagit ur dem ur tvättmaskinen o då märker han att han inte ens satt igång den... hmm... Men men, vi tvättade inatt och jag torktumlade järnet imorse =) Lite fuktigt men det gick!
Min kvällsmat idag såg ut såhär: en grape, en tallrik youghurt med blåbär och hallon, två knäckebröd med gurka och aromat, och ett glas med c-vitamin =) Inte illa för en lördagkväll! (nu är skrytmonsttret igång igen) Bredvid mej satt Andreas med denna lilla fina chokladkartong, jag va faktiskt inte alls sugen!
Nä nu ör det snart läggdags, imorrn blir det pulkabacken med korvgrillning med familjen Jäghagen/Lennartsson och familjen Strömberg, ska bli kanonskoj! Godkväll!

Inga kommentarer: