fredag 8 januari 2010

Segar i soffan!

Dagen blev ju slappare än de andra dagarna i veckan, känns nog mycket så pga pizzan =) Men jag försöker intala mej att den inte va såå onyttig ;-) Gott va det iaf, ost, skinka, ananas, soltorkade tomater och fefferoni mmm nu blev jag hungrig igen =)

Har suttit och grejat lite med min viktblogg med, inget seriöst men tänkte jag skulle försöka håller vikttjaffset där istället så ni slipper skiten här :-P Haha jag kommer nog tjata om det här med =)

Ja imorrn tänkte jag hinna med gymmet innan badet i Tingsryd, blir lite tajt men det går! Halv elva ska vi va i Tingsryd och jag ska träna mellan 9 o 10, haha duscha och så med emellan, kommer kanske klara va där till elva ;-) Känner jag de andra rätt så är inte de heller där vid halv 11 :D
Nä nu ska jag äta grape och kolla let´s dance lite... Puss o gokväll!

Inga kommentarer: