lördag 30 januari 2010

Kanonkväll med underbara tjejer!

Ja vi hade sjukt roligt igår, mycket bowling mat och dans. Hela gänget va på topp så det kunde inte blivit bättre! Har absolut ingen aning om hur det gick i bowlingen, det va liksom ingen som brydde sig om det =)
Maten va suuuupergod kanske lite kall, men jättegott ändå! Imorse va jag inte pigg, det va duschen direkt sen satt jag en stund sen va jag tvungen att få upp lite från magen, haha, sen mådde jag prima efter det =D Är inte riktigt vad vid drickandet ;-)
Dea kom och hämtade Emma innan, han stannade en stund med och busade med grabbarna. De älskar sin morbror Dea!

Tyvärr så fick jag inte så många bra bilder, det va lite suddig miljö (skyller på det) hade inte riktiga kameran med mej så det fick bli med mobilen, men ett par bilder slänger jag in, hukker om buller =)

Emma och Jessica
...
Jag och Emma
...
Suddig mat, supergod dock!
...
Gänget med Anna som ordförande ;-)
...
Gänget från vår sida, tyvärr ingen som tittar mot kameran :-P
...
Therese, Mari och Petra
...
Syster på banan
...
Ja urkul hade vi som sagt och jag hoppas verkligen det blir fler gånger, men det tror jag för det verkade som att de flesta hade kul!
Trubaduren va superbra med, det va bara de sista tre låtarna som va lite tråkiga annars va han toppen!
Nä vet ni vad nu ska vi öta pizza och mysa.. Japp jag kör hela helgen i syndens tecken eller ja inte riktigt imorrn blir det tillbaka till nyttigheterna och träna, men idag ska jag njuta, blir nog lite godis med =) Har ju inte ätit nåt sånt sedan den 3:e januari så jag har ju varit duktig =)
Ha en trevlig lördagskväll! Pusshej!

Inga kommentarer: