fredag 22 januari 2010

Mami goes maniac!

Hello!!
Har varit på en supertrevlig föräldragruppsträff i eftermiddag. Hemma hos Petra o Jesper, jättefint hus har de, man får så mkt inspiration och idéer när man är hemma hos andra och kollar hur de har det...
Efter Andreas åkt iväg började jag klura och flytta om här hemma, haha knäpp! Barnen tyckte det va kul och snurrade med mej ;-)
Efter en stund nattade jag Milo, men Theo fick va uppe en stund till och han va jätteduktig och hjälpte mej att flytta grejer, helt ärligt så hade jag inte klarat det utan hans hjälp ;-)

Men nu är jag klar för idag, kommer garanterat fundera på detta i sömnen inatt och fortsätta pula imorrn... Men so far so good, är faktiskt ganska nöjd!

Nu blir det teve och grape för min del, hoppas att Andreas kommer hem snart, vet inte när matchen slutar...

Ha en trevlig kväll! Pusshej!

Inga kommentarer: