fredag 8 januari 2010

Håhåjaja!

nu har vi röjt undan det mesta efter dagens fikabesök. Full rulle, rån och barr överallt! En blomkruka åkte i golvet med, eller rättare sagt, den åkte ner i en av Theos leksakslådor, så det är fullt med jord i hela lådan... Det tar jag senare =) Det är inte första gången det händer :-P

Imorrn blir det bad i Tingsryd med hela gänget igen, inte en lugn stund =) Julen kommer nog åka ut ur huset i helgen, brukar inte göra det innan man "ska", men eftersom Andreas åker iväg i veckan så vill jag inte göra allt själv... Tycker det är lite synd att folk slänger ut julen direkt efter annandagen, jag är helt fast i traditioner som jag sagt innan... även om jag är lite trött på granen och kulorna som används som tennisbollar där de hänger i granen!

Ja imorrn blir det som sagt Tingsryd, på söndag blir det nog pulkabacken igen, kanske lite korvgrillning och sånt med. Familjen Strömberg verkade lite sugna på att hänga på. Jessica stannade en stund längre idag och så ville hon bli lite guidad på nätet så vi fick oss en del skratt här bakom skärmen =D Kollade mest på facebook, vi kom fram till att hon är den enda i världen som inte är medlem där ;-)

Just det ja, för er som ska med på bowlingkvällen, senast onsdag vill vi veta så vi kan boka bord och banor =)

Inga kommentarer: