tisdag 30 juni 2009

Hejsan hoppsan!

Denna dagen har flugit förbi! Theo har varit väldigt duktig idag, det va en gång lillebror fick en leksak i huvudet! Men det gick bra... Men man får va på sin vakt! Inte så lätt när man är van att ha en förälder för sig själv och sen helt plötsligt måste man dela!

Vid 18-tiden kom halva Andreas släkt hit på fika. Det va väldigt trevligt faktiskt, fast väldigt varmt, helt sjukt varmt!! Lyckades få bort mitt dåliga humör tills de kom med =)

Milo har nog inte sovit en hel timme i sträck idag, känns som han lidit av värmen, bara mammas famn har funkat... Och ja, som sagt sjukt varmt!

Jag som vart så taggad med mina promenader blev lite besviken idag när jag verkligen inte hunnit! Imorse så hade vi ju besök, sen när väl andreas kom hem så blev det ju matdags sen skulle Milo äta sen kom nästa gäng, sen va klockan nio helt plötsligt! Och Theo skulle läggas och sen va det lite för sent! Nåja, nya tag imorrn! Läkarbesök på bvc vid 9 sen ska jag hinna med en runda innan hämtningen på dagis =) Hoppas inte det ösregnar bara!

Sov gott!

Inga kommentarer: