fredag 10 april 2009

Denna sega påsk!

Jag är ledsen men det är otroligt segt att jobba påsken. Speciellt i detta vädret som varit idag! Eller vad säger du Malin!? Förresten jag såg "italienaren" nu ikväll, då hade han tack och lov kavlat ner byxorna och gömt benen! Haha!

Jag vet inte, har inte så mycket att skriva om idag. Imorrn bär det av till min kära Mor och Dan, Eringsboda, efter jobbet nån gång. Ska grilla och mysa lite bara inget allvarligt. Theo ska givetvis få påskägg, mamma frågade om vi tyckte att han skulle få med godis i, så jag sa nej, tycker inte man behöver proppa i honom en massa. Vet han inte att man kan få godis i så frågar han ju inte efter det. Han äter över huvud taget inte mycket godis, så jag tycker det är onödigt att köpa det till honom eftersom han inte frågar efter det heller...

Well well, får se vad som händer efter jobbet på söndag, blir kanske lite grillning, får se hur trött man är. På tisdag är det ju meningen att föräldragruppen ska starta, tror jag iallafall, har inte fått nån inbjudan än, men hon sa att det skulle bli den 14e... Jag har ju bytt så jag är ledig hela dagen! Får ringa henne på tisdag och kolla om jag inte hör nåt...

Fruktansvärt ointressant inlägg det här... kan tillägga att jag inte är nåt större fan av "talang"... Sjukt pinsamt och tråkigt! Så det är därför jag sitter här och skriver en massa onödigt!

Ha en trevlig långfredagskväll allihopa!

Inga kommentarer: